Skip to Content

Garantie & vragen

Warranty

Wij geven om onze producten zoals Ha-Ra onderhoudsproducten, Weleda, thee en toebehoren en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 14 dagen na ontvangst van de producten melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Complaints

It can always happen that things do not go exactly as planned. We recommend that you first make any complaints known to us by emailing tete.a.the@gmail.com. If this does not lead to a solution, it is possible to submit your dispute for mediation. From 15 February 2016, it has also been possible for consumers in the EU to submit complaints via the ODR platform of the European Commission. This ODR platform can be found at http://ec.europa.eu/odr. If your complaint is not being handled elsewhere, you are free to submit your complaint via the European Union's platform. But we can probably resolve this very easily.

Linda